100824

I söndags åkte jag till mamma, helt okej, tog det lugnt och senare på kvällen åt vi kräftor, eller ah, dom åt kräftor, jag tog en macka. Är inte så mycket för kräftor :P




Igår var jag i skolan, jätte kul att träffa Milla igen :) och endel andra också förstås! Idag är jag ledig, för egentligen har jag praktik men så blev det inte. Skulle bara dit och lämna en handledar pärm. så nu sitter jag och kollar på film, Eclipse :) Får se vad som händer senare idag!



Har första riktiga skoldagen imorgon, med lektioner och sånt. Igår hade vi bara en samling med alla tvåor i aulan sen en samling med klassen i salongen, slutade liksom innan 11 (y)

Måste fixa tåg kort idag också som jag har glömt.. ops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0