100519

I går tog jag bussen hem till mamma, och sen vid 5 åkte jag in till arboga och klippte Alva och tunnade ur Alberts hår, tjänade 200 på det ;) Klagar inte. Sen sov jag hos mamma.
Imorse blev det 10.02 bussen till skolan så jag kom en halv timme sent, men det hade inte ens min lärare märkt hahah.. I skolan vare liksom bara oseriösa lektioner, eller det blev iallafall så för mig och milla, heh. När vi slutat matten tänkte jag och milla gå och köpa glass och sitta ute i solen och käka men så blev det inte för helt plötsligt börjar det regna, åska och blixtra för fullt över e-tuna, bara sådär liksom, helt utan förvarning.. men glass blev det iallafall, mumsss :D
Sen när jag kom hem var jag duktig och klippte gräset ;) *stolt*


btw, trädgården (bilden här under) hos morsan börjar ta sig, ser riktigt bra ut nu enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0