Fredag

Igår åkte jag till milla :) Hon bjöd på födelsedagsfika och så fick jag en ring och ett armband av henne ♥
Sen på kvällen kollade vi på Paranormal Activity. Den var inte så läskig som jag trodde den skulle vara, kändes bara larvigt och smått skrattretande, eller iallafall efter filmen.. när vi kollade på den så vare ganska läskigt. Men jag tror inte riktigt på demoner..

Idag på förmiddagen följde jag med milla när hon skulle fylla i sin tatuering hos carro, Fairytale Tattoo, sen åkte vi hem igen och pluggade lite.

Men nu är jag hemma och det kommer jag vara hela kvällen :) Skönt!

Imorgon åker jag till örebro och hälsar på Fia! Blir kvar hos henna till söndag och då tar vi nog en runda på marieberg, känner att jag har lite väl mycket pengar just nu....
Med det ska bli kul att träffa henne, var ju ett tag sen sist :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0