REGN??

Jag som vill ha fint väder... skit också :(

Kände att det var dags för ett inlägg! I fredags åkte jag och milla väldigt impulsivt till Örebro och gick på stan, käkade Burger King och fikade på bio fiket! Fyfan va god snickerskaka fiket hade!! Godaste jag har smakat i hela mitt liv!! :D
Sen åkte jag och milla hem till henne och så sov jag där, vi kollade på Big Brother och käkade Ben & Jerry glassen Cookie Dough :) Och så kollade vi en stund på när Millas lillasyster Jenna spelade match!
Igår åkte jag och milla till tuna park och jag köpte ett par byxor hihi, super fina och mysiga! Och sen käkade vi på Max :) Efter det åkte vi till Ungdomens Hus för vi skulle sitta i kassan på Sharkbite Tour! Det var mycket trevligt!
Sen när det var dags att dra hem kom farfar och hämtade mig :) han är så snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0