Rockkarusellen

Igår var jag i skolan till typ 12, då drog jag hem och småfirade mamma som fyllde år!
Sen åkte jag tillbaka till eskilstuna för att kolla in A.T.A.U och Six Stories Unknown m.f. på Rockkarusellens semifinal med milla :) hade trevligt och träffade mycket trevligt folk också som vanligt!
Sen idag så var jag hos milla tills jag skulle ta tåget hem vid 2. När jag kom till arboga drog jag på en gång till farmor och farfar. Farmor fyllde 70 år i tisdags, så vi firade henne idag!
Sen gick jag halvvägs hem, hamnade hos Liza en stund :) Men nu sitter jag här, bloggar och gäspar med jämna mellanrum höhöh, dags att sova tror jag....

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Ha en härlig söndag, kära du! :-)

2011-04-10 @ 16:36:21
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0