vädret ♥

I lördags var ju jag, josse, liza och linda på rockkarusellen, när vi kom dit vid 19 så säger albin till mig att dom inte ska spela förens 23... Så vi fördrev tiden på Mcdonalds, malmön och många fler ställen hehe ;D
Men sen blev klockan 23 och Waredge var grymma!
Efter smedjan så ägde vi arboga resten av kvällen!

Igår började johanna jobba på rasta så vi drog ut dit och käkade :)

Idag har jag än så länge bara tagit det lugnt ute i solen, och sen ska jag träffa Liza, vi drar nog ner en sväng på stan och fikar :)

sitter vid pappas dator och kollade nyss igenom lite gamla bilder, tex den här från -07, var på besök hon mina sysslingar i norge!

jag, maren och marens granne,i famnen har jag min då nyfödda syssling axel martin. hihi jag gillar marens min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0