fullbokad dag!

Idag klockan 10 kom min första kund, min kära syssling Elin Andersson, hon ville fixa sin utväxt och blippa toopparna, så det fixade jag! Hon blev jätte fin :)
Sen var det lunch och efter det så "avfärgade" Gabbis mitt hår! så nu är det något kopprigt... Kommer göra samma sak nästa vecka också, om "avfärgningen" har kommit då. Och sen göra ljusa slingor i omgångar!
Och sen strax innan 15 kom min andra kära syssling Lisa Andersson, färgade bort lite röda toner, färgade bort hennes utväxt och gjorde lite ljusa slingor i framhåret, och så kippte jag lite toppar och jobbade bort en gammal page. Hon blev också skit fin :D
När jag vart klar med Lisa kom pappa och ville bli "klippt", rakade bara med maskinen eheh ^^ och sen var klockan typ fem i 18, så då var den dagen slut ;)
Efter praktiken drog jag hem till Josse en sväng och tog det lite lugnt :)

Kommentarer
Postat av: alicenilden

SV vad bra, samma här! HAft en bra onsdag?:)

2011-02-16 @ 20:44:35
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0