leaving scars

Har haft något liknade en bloggtorka i ett par dagar, men nu är jag tillbaka!
I tisdags klippte jag jimmie och sen fixade gabbis fler blonda slingor i mitt hår! :D Och vid halv 3 gick jag och mötte milla på staion :D Hon va med mig på praktiken resten av dagen och sen på kvällen vad det en slags tjejkväll på salongen med Mary Kay. Mary Kay är ett sortiment hudvårdsprodukter och smink, vi fick prova produkter som skulle vara bra för just ens hud, och det är verkligen bra grejor! Dock lite dyrt, iallafall för en fattig student som jag hehe.
Men det var trevligt och så fick vi fika, glass med maränger och chokladsås och så fick vi daimtårta hihi. MUMS!
Sen sov milla hos mig :)
Idag har jag och milla fixat Carros hår (Carro tatuerar i eskilstuna på Fairytale Tattoo, skit duktig!!), hon ville bli brunhårig med honungsblonda slingor, och hennes utgångsläge var inte det lättaste, nästintill svart med röd/rosa/oranga partier. Så vi får lov att dela upp det på ett par gånger. Men idag blev hon iallafall brunett, jätte fin :)
skola imorgon, usch.

Kommentarer
Postat av: johanna

fiiiint ditt hår blev :D (om de är ny bild (A)) :*

2011-03-16 @ 20:42:55
Postat av: Sofia

Hm.. Bloggtorka, det känner jag igen från egen erfarenhet;) haha.



Och ang. Mary Kay, så använder jag det, (och har gjort typ 1 år), och jag är SÅ nöjd, det är typ det bästa enligt mig!!=)

2011-03-17 @ 11:48:47
URL: http://elgstromsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0