I've been buried alive

Usch, bara köper saker helatiden, man blir ju helt ruinerad... Men det finns ju så mycket saker jag behöver, eller vill ha iallafall hehe! jaa jag säger då de, man skulle vara rik!
Anyway,
Igår var jag hos milla, vi käkade tre rätters middag, fyfan va smaskens! Sen kollade vi på melodifestivalen och så sov jag hos henne :)
Idag åkte jag hem vid typ 4 och då åkte jag hem och käkade, sen drog vi till Samuel och Linda och deras söta barn hihi, trevligt!
Kom hem med ett par grejor igår också från eskilstuna hehe oväntat! En shorta och en efterlängtad ear cuff :)
Och nu sitter jag här och har söndags ångest, orkar verkligen inte med skolan...!!


Kommentarer
Postat av: ARTEP

Shoppa bör man annars d... :)

2011-03-15 @ 20:03:24
URL: http://arteps.blogg.se/
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2011-03-16 @ 20:17:45
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0