stronger

Igår på kundpasset gjorde jag och Milla folieslingor på carro, hon blev jätte fin :) Sen så gick vi oh käkade på subway, mums!!

Idag började jag 13.10 hihi, gud så skönt det var! Sov till halv 8, vaknade då självmant och pigg... kunde ju ha sovit till 10 iallafall, men neeeej inte de inte :O Drog på mig lite myskläder och kletade på en ansiktsmask!
I skolan hade jag matte och naturkunskap och sen väntade jag på tåget i typ en timme, så jävla tråkigt!!
Och så har jag fått hem en massa roliga saker idag :D

Kommentarer
Postat av: johanna

du kan ju skiva med att jag och joakim körde dig iaf! :D

2011-03-31 @ 23:31:11
Postat av: Emma

Hejj Hej vad fin blogg du har :)

2011-04-02 @ 12:39:50
URL: http://emmakindstrommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0