wasting my own misery

Kom precis hem, jag och johanna har varit ner till mamma en sväng.
Så nu ligger jag i min zebra säng och känner att jag kommer somna snart, rätt trött alltså!

Imorgon har jag tre lektioner slutar 13.10, inte helt fel! Det bästa är ju att det är likadant varje fredag ;)

Jag måste ju bara tillägga att på minigolfen spelade jag och milla med tre killar, och vi var bäst! Milla kom etta och jag tvåa, minnesvärt! haha





Jag idag:
T-shirt: gammal som jag klippt till själv
Jacka: Skinngubben
Halsband, hjärta: Gina Tricot
Halsband, nycklar: Ur & Penn
Leggings: H&M
Skärp: Monki


Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-03-11 @ 16:06:46
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0