update!

Den här veckan har jag inte gjort så mycket, typ bara vart i skolan och så. Eller ah, i måndags red jag för första gången på typ 1-2 år! Red med Liza, det var super roligt :)
Ionsdags sov jag hos milla, vi pluggade massor och skrattade minst lika mycket hehe! Alltid lika roligt!
Sen i torsdags hade jag engelska på morgonen till 10, sen slutade jag, så tog 10 tåget hem. Fyfan va awesome :D
Sofia E hämtade mig på station och så åkte vi till salongen, jag avfärgade hennes hår för att få ett bättre utgångsläge för folieslingor.
I fredags stannade jag och milla kvar på salongen i skolan, jag blekte bort hennes lila och gjorde henne blond! Sen åkte vi hem till milla och klockan 1 på natten satte vi oss på bussen på väg till Ullared! Köpte en parfym, ett par linnen, en morgonrock och massa småsaker :D Trevligt som fan!
Sen klockan 16 åkte bussen hemåt :) Var hemma hos milla vid halv elva, och då hämtade pappa mig, hemma vid elva :)
Igår var jag med liza och åsa på hästtävling, det var liza som tävlade, hon var jätte duktik! Och varmt vare, ojojoj, jag har såååå fin bränna! 
Liza och bebisen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0