100817

Jaa, har märkt att jag har väldigt lång mellan rum mellan mina updates.. men det går itne att göra så mycket åt, uppdaterar när jag känner för det, och när johanna blir för otålig på ett inlägg.. hehe.

Jag var ju på sonisphere i början på augusti! Och det var nog det bästa jag har gjort i hela mitt liv (om man räknar bor regnet och leran och så). Mötley var grymma! Alice Cooper vad lika galen som alltid, men as bra ändå! Och Maiden var bäst helt enkelt.






Men den helgen blev inte riktigt som planerat, skulle ju ha bott på vandrar hem och hela faderittan, men jag jobbade visst.. så jag och johanna fick skjuts av far till sthlm, och sen åkte vi hem på natten. Vi var tvungna att stanna på en OK mack för att tvätta av mina leriga ben, och byta om till rena och torra kläder och lite sånt. Haha.

Jag började jobba vecka 30 och jobbade till 32.. hårda veckor asså. Jobbade men en tjej som heter ellinor alla tre veckor, trevlig tjej det där! Det var helt okej att jobba ändå, blev bara rätt så trött på alla maskrosor, jag rensade ju rabatter och sånt.. kommer nog inte göra det igen på vääääldigt länge.

Igår var jag och johanna till Marieberg och shoppade lite grann:



Johanna köpte smurf kläder! :D



Leggings, två tröjor, deo och picett

Sen idag har jag, johanna och hennes kille joakim varit till mamma och hälsat på, trevligt :) Kollade på Transporter(♥) och käka nudlar, mmmmh. Sen åkte jag ner oh tränade lite på gymmat med josse!



Söta!




Oj vilket inlägg, inte illa pinkat! så nu behöver jag inte blogga igen förens om typ 2-3 månader, YES! Hahah, får se hur det blir med det!


byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0