100825

kollar på de okända.. ooooooh....oooooooooooooooh..........
Nej men det är ganska intressant. Helt okej att fördriva tiden med!

Skola idag, kändes rätt tugnt att gå upp på morgonen, men bara oh härda :) hade teori hela dagen, ganska skönt, men det kryper i benen efter ett tag, rastlöshet. På lunchen gick jag gick jag och Milla på stan en sväng, tog ett konto utdrag och fick se att jag har fått min lön!! Mer än jag trodde, riktigt lättad, mycket pengar till USA :) Sen så köpte jag ett puder, kollegie block och en sen födelsedags present till Milla!



Slutade strax inna 14, så han med 14.07 tåget :) Ikväll ska jag till McDonalds med johanna och sen film kväll!


byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0