100719

Har varit ganska off i ungefär 1 månad nu, så tyckte att det var dags för ett inlägg :)

Under den senaste månaden har jag delvis varit på Peace&Love, och det var helt awesome! Var där med Josse och jobbade, kollade på jätte bra band och träffade mycket trevliga människor. Grym vecka helt enkelt!

Vad har jag gjort mer då.. jaa det har kommit norsk släckt hit till Arboga som jag har träffat en hel del. Och så jag har badat och solat och bara levt livet :)

Nästa vecka på måndag börjjar jag jobba hos Samuelssons, ska väl typ klippa gräs, rensa ogräs klippa häckar och sånt, kan nog bli rätt chill. Får se om jag man ska jobba själv eller om man blir två, det visar sig väl i guess! Alla mina jobb pengar kommer gå till min USA resa i höst. Eller ah, kommer nog kanske andvända lite till en Peace&Love biljett till nästa år, kanske.

Och så börjar det dra ihop sig till Sonisphere!  Vi är 10 stycken som förmodligen ska åka tåg dit den 6/8, fredag, då det är en förfest inför Sonisphere, vi kommer bo på vandrarhem, själva festivalen är dagen efter och vi åker hem på söndagen så vi slipper åka hem sent på lördagnatten.

Kommer bli sjukt nice!




nej nu ska jag sluta skriva för min syster tjuvkollar.. tänkte att hon skulle vänta med att läsa tills efter jag har lagt upp de, men det tyckte inte hon.. så busig.


Kommentarer
Postat av: MiLLA

sv: :D ja! Fast då kan vi dekorera dom mer, så att dom ser ännu godare ut : )

2010-08-16 @ 17:42:11
URL: http://millaaleksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0