100509

Idag har jag haft friluftsdag i skolan, var till Sundbyholm men 2:orna och lekte lite lekar som Maj och Maria hade hittat på.. super kul, verkligen.. men vi grillade sen och det var lite trevligt förutom att man fick röken från glöden på sig HELA TIDEN x)
Sen hemma var jag så jävla trött, ingen aning varför, men johanna la sig och sov i soffan nr vi kom hem så jag hängde på, en liten stund iallfall, hehe, johanna sov fan bort hela eftermiddan. Vid 18 eller åt sånt kom Linus och ville bli klippt, gick bra, han blev så fin så :)

Ledig imorrn, så jag och johanna drar till västerås eller örebro eller nåt sånt och kollar lite kläder, och sen tar jag det första bästa tåget till e-tuna för att sedan åka hem till milla och sova där :) Rättså nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0