100507

I förrgår var jag i köping och kollade när Waredge spelade :) Lika bra som alltid!
Igår badade jag ute i sommarstuganlite sisådär skönt.. men najs att lägga sig och bli varm i solen efter.

Idag har jag vart i skolan då.. asså kan inte den här veckan bara ta slut... ? Men iallafall, idag städade vi i teori salen och i grovköket, jag oh milla tvättade verkligen typ 100 dockor.. inga dåliga russin fingrar man fick efter de x) Sen hade vi typ 1 timmes färg teori, slutade vid 2 och mitt tåg gick 4, men chillade lite i salongen med några i klassen i väntan på tåget :) Hemma blev de pannkakor! rätt länge sen sist..
Och det har fan varit as kallt idag, igår vare ju typ 28 grader och vad vare idag? 5? Jaa, jag säger dåde.. inte bra, inte bra..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0