Gangsta's Paradise

"They say I gotta learn
But nobody's here to teach me
If they can't understand it , how can they reach me?
I guess they can't
I guess they won't, I guess they front
That's why I know my life is out of luck"

Asså jag har varit så jävla trött idag! Förstår verkligen inte :O Går ju liksom inte oh lägger mig överdrivet sent på kvällarna.. lite skummt.

Jag skulle ha haft matte prov imorgon, men det blev flyttat till nästa vecka, as skönt! Och så är det inte säkert att jag har redovisning i naturkunskap imorgon som jag skulle ha, den kanske blir flyttad till nästa vecka den också. Känner att det blir en hel del att göra nästa vecka... haha. Men nu har jag iallafall lite mer tid att förbereda mig :)

Imorgon har jag sovmorgon, as nice! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0