stand up and shout!

Kom precis hem från E-tuna.
Först när jag kom fram gick jag och milla på "band runt halsen" jakt.. hittade ett as snyggt på panduro :D Sen gick vi och käka på Spicy Hot, oh fyfan va mätt man blev, helt sjukt, och ändå åt jag inte ens hälften av maten :O Kan ni fatta hur mycket mat det va då eller?? Jag och milla får nog dela nästa gång.. är liksom fortfarande mätt haha! 
Sen tog vi en buss till Balsta. Banden var grymma och det var jätte trevligt, dock satt jag och milla precis vid ingången och det var verkligen ingen som stängde dörren efter sig.. så vi frös ju ihjäl! :O Satt med jacka och halsduk och skaka haha!

Men du är jag hemma och ska sova, för imorgon är det skola....... blä!

(så här såg våra tallrikar ut när vi var mätta och belåtna haha)

Bästa Milla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0