101014

Hemma från USA nu, och har snart varit det i en vecka :) Kom hem i söndags, tidigt på morgonen. Sen på måndagen var det tandläkaren och skola som gällde.. men det känns bra att vara hemma! Dock kom jag hem till hur mycket plugg som helst.. och då menar jag verkligen sjukt mycket. Bläääääää.

I tisdags hade jag APU och så fyllde jag i min tatuering hos Malin Carper på lunchen :)

Igår hade vi färgkurs med Matrix. På förmiddagen hade vi teori och på eftermiddagen var det praktiskt arbete som gällde. Vi skulle jobba två och två och färga på en modell som vi fick fixa själva. Jag var med Milla och vi färgade min mammas hår. Hon hade lite mellan brunt, ganska brun brun färg innan, och när vi var klara med henne hade hon en mörkare röd brun färg :) Blev jätte fint!

Idag åkte jag hem tidigare från skolan för att jag skulle till tandläkaren (igen), fast den här gången fick jag ta bort skiten! Så, no more tandställning för min del :) Fan va skönt det är :D helt sjukt, behövde bara ha den ett halv år, skulle iallafall ha den MINST ett år! Men jag klagar inte. Inte alls! :D

Nu och imorgon kväll +hela helgen kommer gå åt att plugga, har svenska inlämning, redovisning och prov på måndag, ska ha läst typ 100 sidor i en bok på engelska också till på måndag. Känns verkligen inte som att jag kommer hinna klart, men man kan ju inte göra mer än sitt bästa antar jag.

Nej, nog med skol-prat.. ska nog sova snart :) Bara gå ner och borsta mina (tandställnings-fria) tänder!


SeaWorld!

Bilden säger väl allt?


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0