you're the strength I need to fight

Väldigt dålig på att uppdatera just nu, ska bli bättre!
Anyway, I torsdags fyllde min syster 20 år, grattis i efterskott! vi hade en massa främmande hemma, fick smörgåstårta och gräddtårta :)
Sen igår vare sista dagen i skolan innan påsklovet :D As najs, välbehövligt lov alltså!
Jag va med josse på kvällen och hade det mysigt!
Idag har jag hittils varit ute och sprungit 5 km och så har jag städat på jobbet, känner min nöjd hihi.
Senare idag ska jag, josse, liza och lizas nån kompis på Rockkarusellens semifinal i köping, WAREDGE spelar ju så kom dit och rösta fram dom till final!
Såhär fina var mina strumpor efter löprundan i skogen imorse, tåbira eller helt enkelt vattenpölar? hur som helst så vare inte så najs att springa med hjälmarn i skorna!
Bild från i torsdags, när jag var ute och gick med ett par hundar, dom är såå söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0