FREDAG

= sista dagen på lovet...!
Imorse vid 5 åkte Maren till Arlanda för att bege sig tillbaka till norge :( saknar henne redan ♥
Sen gick jag upp runt 9 och duschade och fixa mig, för sen vid 11 åkte jag ner till josse. Vi drog till Vasa där Heidi Andersson, världsmästaren i armbrytning, berättade lite om sig själv och hennes väg till världsmästerskapen och också om sporten(?) armbrytning :)

Så här ser jag ut idag, eller nästan iallafall, är riktigt nyduschad på bilden, så har inget smink eller nåt! hehe...
och på fötterna har jag ett par kängor jag köpte iförrgår, när jag var på marieberg, glömde bort dom när jag la ut bilder på allt annat skrammel jag fick med mig hem!
Hör av mig senare, byebye! ♥

Kommentarer
Postat av: Maren Emilie

Savner deg allerede jeg og!! <3

2011-02-26 @ 00:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0