100920

TJA! hehe..

Idag har vi haft produktinfo med Matrix. Rätt nyttigt med repetition måste jag erkänna! Sen hade jag bara en lektion innan jag slutade. Rätt skönt, eller ah.. slutade ju halv 5 och kom hem halv 6.. men det kändes iallafall som en skön dag :) Gick hem till mamma sen och kollade tapeter till lägenheten, fanns en hel del snyggt att välja mellan. Blir nog skit bra :D

I fredags hade jag besökare i mitt rum som kom in genom mitt fönster (på övervåningen) och tog med sig min dator, min systemkamera, externhårddisk (500GB) och en mobil.. märkte detta i lördags när jag kom in i mitt rum och alla mina skivor var utspridda och sönder trampade på säng och golv.. alla mina älskade skivor :(
vart tar världen vägen egentligen?
Så igår var vi iväg ock köpte nytt, eftersom att jag skulle ha med kameran och datorn till USA på fredag. Men får full ersättning sen av försäkringsbolaget som tur är.

Imorgon är det APU för hela slanten! Ska klippa sofia elgström och grill :) Ska bli roligt! Sen när jag slutar vid klockan 6 ska josse med mig hem, trevlans! :D

Har börjat packa, och slängt ihop det som ska tvättas! Börjar få lite pirr i magen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0