Bra första dag! ........

Rubriken säger väl allt antar jag hehe, hade min första praktik dag idag, började med att jag vaknade ett par timmar innan klockan ringde pga att jag hade ont i magen, kunde inte somna om. Sen så fortsätter ju såklart min mage att göra ont så jag färgade Johannas hår och sen på lunchen va jag tvungen att åka hem, palla inte mer. Bra intryck man måsta ha gjort :P Men sånt är livet.
Så idag har jag bara legat i soffan och degat.

Hoppas jag mår bättre imorgon för det är skolkort i skolan, och det vill man ju inte missa! Vi har frisör lektion så vi kommer få fixa oss och så där uppe innan vi går (y)

Har fortfarande inte hittat min sladd ohc har inte orkat fixa det på nåt annat sätt heller.. så slänger upp en bild på mitt blivade hem i två veckor! LÄÄÄÄÄNGTAR♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0