100910

What he wrote down, the whole crowd goes so loud
He opens his mouth, but the words won't come out
-

Skolan kännns så oviktig på nåt sätt nu för tiden. Inget jag egentligen varken har lust eller energi till.
Blir för mycket. Funderar starkt på att hoppa av engelska B och matte B, engelskan är bara så sjukt tråkig, iallafall med min lärare och matten fattar jag typ ingenting av.. skulle hoppa av alla ämnen förutom frisör ämnena om jag kunde.

Nej nu ska jag inte beklaga mig mer, men måste ju göra det ibland också?


Ikväll har jag kollat på idol, helt okej, ganska många duktiga i karlstad!
Skolan ska jag väl kanske inte ens berätta om, men vi slutade 13.10 idag iallafall (y) Alltid nåt.
Just nu sitter jag i mitt rum med johanna och kollar på pirates of the caribbean, vem vill inte se en film med johnny depp liksom?

Imorgon ska jag hjälpa mamma i lägenheten hela dagen tror jag, den ligger typ vid villabadet, känns väldigt bra att vara tillbaka i arboga igen, var ingen höjdare i västermo direkt.. men kommer sakna maja och stella, men lär väl träffa dom ändå nån gång ibland.

Har fortfarande ingen sladd........... så det får bli en bild jag hittade på korven :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0