100903

Denna vecka: Sov hos mamma från tisdag till onsdag, och i onsdags hade vi egen hårvård! Fixade till mitt hår en heldel, färgade min utväxt i underhåret, tog ut ljusa slingor i mitt överhår och färgade resten av överhåret lite mörkare. Blev jätte bra enligt mig, mycket mer naturligt, blev ju ganska mycket mörkare, men det gör ingenting egentligen, för det känns väldigt bra ändå. Var ju så trött på mitt gamla hår.. mådde inte alls bra över det. Det var milla som fixade det på mig, hon är så duktig :) Jag gjorde mörklila slingor i millas underhår också, men det blev ingen skillnad.. men jag kommer göra om det nån gång snart, bara för att det inte blev nåt resultat.
Sen sov jag hos henne, och vi pluggade en heldel och käka McDonalds hehe, två cheeseburgare och milkshake (y) Sen förgade jag hennes hår men hennes lila toning, ojojoj va lila den är! Jätte fint blev det :) Samtidigt så kollade vi på finalen va fångarna på fortet, va fätt spännande faktiskt! Haha

Tyvärr så hittar jag inte min mobilsladd.. så kan inte lägga in bilder på datorn :S Men när jag hittar den (om jag hittar den...) så kommer jag nog lägga upp nån bild på hur det blev :)

Idag har jag varit till samuelssons butiken och kollat tapeter! Ska nog tapetsera om min fondvägg.. har lite rött i min vägg som jag har nu och det stör mig lite för det blir ganska begränsat.. så ska nog ha en svart vit vägg.



Men just precis nu ligger jag i soffa och gosar med min kisse och kollar på fotboll, Sverige - Ungern, första EM-kvalet.



Btw.. det är bara 3 veckor till USA, och bara 2 månader till jag fyller 17! De ni..

byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0