110123

I torsdags var jag ute och gick med josse och sen sov jag där :)
I fredags gick jag till josse efter skolan och sov där :)
Igår åkte jag och pappa och kollade på soffa till vardagsrummet :) Sen på kvällen åkte jag hem till josse och sov där :)
Idag ska jag till Milla och sova där :)

Jag har alltså inte sovit hemma på as länge, eller iallafall typ 3 nätter.. och kommer inte göra det inatt heller hehe. 
Men imorgon får det blir min säng hela natten lång!

Har iallafall haft det väldig trevligt med josse, och kommer ha trevligt med milla idag! :D

Sen imorgon ska jag till tandläkaren, vid 16, så drar tidigare från skolan. Missar engenskan och bilden.. det gör nog inte så mycket ;D Sov morgon också så det blir nog en bra dag imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0