27 Januari 2011

Igår i skolan permanentade jag och felicia en kund, hon blev fin :) Sen så gjorde jag en långhårsuppsättning också, ganska slarvig, orkade inte jobba så mycket med den hehe... ;D Sen efter skolan åkte jag, milla och millas mamma till tuna park och små shoppade lite :) två par leggings och två par strumpbyxor med leopard mönster och zebra, en kalender så att jag kan hålla koll på allt hehe :D





Sen lite senare den dagen åkte vi till nyköping, för att kolla när hennes pojkväns band spelade, dom heter A Traitor Among Us och är skit bra! Sen sov jag hos milla och idag hade vi sovmorgon! Började klockan 12 med svenska sen var det bara matte och naturkunskap kvar (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0