Arboga Revyn

I förrgår åkte jag till Milla, vi lagade och käkade tacos :D Sen resten av kvällen nördade vi tv-spel, plus ett par timmer in på natten!

Sen igår gick vi en sväng på stan i väntan på tåget tillbaka till arboga :) I arboga var jag, milla, pappa och johanna på Revy, min kusin var med i revyn i år så det var lite extra roligt :) Jag förstår inte var dom får allt ifrån ;d Men lite läskig var den också, slutade andas en stund till och med.. jag var nog den enda!

Idag har vi pulsat snö och åkt tefat, så det var väl dagens träning hehe ;d
Sen skjutsade vi ner Milla till station och nu sitter jag här och kollar på Never Back Down :)

Imorgon har vi studiedag så är ledig, blir väl och plugga lite, eller ganska mycket egentligen.. usch va tråkigt!

(lägger upp lite bilder imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0