pluggar

Eller aa, just nu pluggar jag ju inte, för just nu skriver jag ju ett inlägg! Men pluggade innan och kommer plugga efter...
Så går det när man inte är i skolan... är så jävla trött på att vara sjuk!! orkar inte mer, har inte träffat milla på snart två veckor, saknar henne jätte mycket! Så imorgon ska jag till skolan,
JAG SKA. Det bara är så. 
Skulle ha gått på spelning och sovit hos milla idag... men ändå, hur kul är det om man inte mår bra? Inte så värst.

Imorse när jag gick upp, var tanken att jag skulle uthärda skolan, men hostade så myckt så jag spydde. Inte okej, fy va obehagligt det är. Så har skit ont i magen nu, och huvet och halsen. Min snälla farmor åkte med mig till stan och köpte glass, mumsigt! Det lindrar faktiskt smärtan i halsen... ;)

Smsar med en sur Maren Emilie också, hon är lite putt för att sverige nyss tog guld! hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0