100411

Igår sov Milla hos mig! :D Idag har vi gått i skogen, fikat på Stadsgården, och sen gick vi runt i arboga i väntan på att Millas mamma skulle hämta henne. Men så blev det inte riktigt.. vi gick hela vägen från stadsgården till Bergmansparken till statoil till Biet till Asplunds.. och då började vi undra när hon skulle komma egentligen, så Milla ringde och då visade det sig att hon inte ens hade åkt, så pappa kom och hämtade oss.
Jaa, men sen kom ju Millas mamma tillslut..
Men inga sura miner, jag och Milla ses ju imorrn i skolan :)

Nu är jag mätt i magen av att ha käkat grillat :D Första iår!

Igår va jag och milla på smedjan, det var trevligt :) Waredge var grymma som vanligt!!

Vi kollade på Pirates, fan det var ett tag sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0