Hårman

Idag började jag 08.50, men inte skolan utan min praktik på Hårman!! :D Ska vara där hela veckan förutom onsdag för då har jag nationellt prov i engelska.. Men då får jag träffa Milla iallfall!

Men tillbaka till saken, idag har jag färgat Annas hår (en annan praktik elev), först utväxt och sen längderna. Skit kul, och det vart bra också :) Sen typ vare lunch, jag oh anna gick till viking och köpte sallad (y) Efter de avfärgade hon mitt överhår, sen färgade det ett par gånger för att ta bort dom orange/gula tonerna. Blev rätt bra :) Sen vara bara att typ sortera permanentrullar, lite mindre roligt då.. men nån måste ju göra det med!

Det börjar luta åt att lägga sig i sängen med en bra film på tvn.. ah, blir nog så.


(det går fortfarande inte att ladad upp bilder.. :@)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0