100821

Igår var jag på 17 års fest med josse i fellingsbro!  Träffade en massa nytt folk, mycket trevligt så länge det varade ;) Sen åkte vi hem till henne och sov, sov ända till 13 :S Helt sjukt.. Har väl mått som jag förtjänat idag :P

Imorgon åker jag till mamma för att på måndags morgon ta bussen till skolan :'''( Men det kan vara skönt att komma igång och så också :P fast ne. Skulle nog kunna ha lov ett par månader till.. men men, sånt är livet.

Just nu har jag jätte tråkigt.. Johanna är på nån fest i kolsva så jag har ingen att kolla på film med :/ Har precis laddat ner The Bounty hunter med Jennifer Aniston och Gerard Butler, många säger att den ska vara bra, så hoppas på det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0