100324 - Ingen mat för mig..

Igår satte ja i min tandställning.. Det gör så ont att jag inte ens kan äta, så jag har inte ätit nåt sen igår förmiddag, och det var bara en macka :S
Och igår när jag kom hem var jag så deppig att pappa faktiskt frågade om jag ville åka till Marieberg (han är en typisk köpcentrum hatare) och köpa inneskor till gymmet (för det har jag sagt några gånger att jag behöver). Men hittade jag några skor? Nej. Men däremot hittade jag en tränings t-shirt och strumpor :) alltid nåt!
Och jag och pappa kom överens om att jag inte skulle till skolan idag för att jag måste få lite tid på mig att vänja mig vid min tandställning och för att jag har så ont i tänderna att jag har ont i huvet, näringsbrist har jag nog också x(
så kan det gå!

Bara jag som har vårkänslor?? :D
Vårkänsor? Ehja!!


Och herregud va jag är sämst på att uppdatera! :O får kanske göra nåt åt de..

Kommentarer
Postat av: Fialotta Pettersson

fan malin, du har inte berättat att du har satt in tandställning :O haha, jag bara kände att jag behövde kommentera det:P hihi puss <3<3

2010-03-24 @ 17:00:41
Postat av: malinandeerson

som sagt satte jag in den igår :(<3

2010-03-24 @ 19:17:06
Postat av: fialotta pettersson

jag missade att kolla datumet:P stackare då :( det blir bättre nästa vecka:D hihi, nej nu ska jag inte vara taskig;) <3

2010-03-24 @ 19:47:36
Postat av: malinandeerson

haha, jag hoppas fan att det blir bätte, annars drar jag loss den på en gång!! :O<3

2010-03-24 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0