100325 - Ännu en lugn dag hemma!

Hemma idag igen, huvud och tandvärken ger sig inte :/
Men men, bara och stå ut, för tar jag ut det nu kommer jag nog ångra mig om ett år :)
Har faktiskt kommit på en bra sak med tandställningen, här kommer den: Jag kan inte bita på naglarna för det gör så jävla ont :D
Men nog om det!

Sitter och kollar igenom gammla bilder som underhållning, ser en hel del man saknar men också en hel del man INTE saknar :P
Känns som att tiden bara har flygit iväg, jag menar liksom nästa år blir jag 18! :O Hur gick de till?? Johanna blir 20 nästa år, haha va gammal hon är ;)

Jag är så sugen på att åka utomlands, bara dra iväg.. dra härifrån :P
Blir väl till hösten när pappa fyller :)



saknar mitt blonda hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0