21

Igår hade vi kundpass i skolan, jag och milla prövade en lite annorlunda locknings teknik. Det var väldigt roligt och inte så svårt :) Sen så ska man ju fixa mer med lockarna, men det gör vi nån en annan gång!



resultatet:



Efter skolan stannade jag och milla kvar ett tag på skolsalongen och färgade Nathalies hår, asså färgen blev så himmla fin! Ser dock inte lika fin ut på bilderna som irl, men men :) Den är iallafall vinröd-brun, och så gjorde vi svarta slingor i underhåret.




Sen senare på kvällen satt jag och milla oh käkade och pluggade en stund på subway, för att senare åka hem till henne och plugga där istället eftersom subway stänger klockan 20.. :)



Idag så hade jag naturkunskaps prov, ett VG/MVG prov. Vet inte riktigt hur det gick egentligen, eftersom jag inte hann bli klar med alla frågor, men ska få komplettera det senare, om min lärare tycket att det behövs.
Sen efter skolan skulle jag till salongen här i arboga och klippa Ann-Christin, en släckting, och hon blev jätte fin och jätte nöjd :)
Nu sitter jag och kollar på en film som heter 21! Sen blir det väl bara att sova, för imorgon ska jag upp tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0