Hard Candy

I tisdags var jag för första gången på min nya praktik plats, Hår och Nagelcenter! Gud va fort tiden gick, helt annat än min förra.. ojojoj. Jätte roligt verkligen, och mi handledare Gabbi är helt underbar! Helt plötsligt blev livet lite bättre :)

Igår var det första dagen i skolan, hade kund, har klippt henne förut så jag visste hur jag skulle göra. Hon har en page, jätte fint :) Men det var inte kul att gå upp på morgonen, USCH... fyfan va jag hatar att gå upp på morgonen! Milla gjorde en inpackning på mig också efter lektionen, alltid lika bra för håret :)

Sovmorgon imorse, inte helt fel! började klockan 12, skulle ta ett tåg så att jag kommer in till eskilstuna till jag började, men tåget var inställt (alltid lika förvånad....) så jag kom ganska försent. Men som tur va så missade jag inget! 
Men nu sitter jag och kollar på Hard Candy, rätt skruvad film, men ganska bra faktiskt! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0