mina byxor!

I lördags var jag med josse i örebro, vi gick på stan, käkade god mat och gick på bio! vi såg I Am Number 4, den var bra tycker jag!
Sen igår förmiddag åkte jag till milla. Vid 2 åkte vi till flen för att se länsfinalen i musikdirekt där A Traitor Among Us var med, dom vann dock inget, men det är bara för att juryn inte förstår sig på deras musik!! Dom banden som vann var ju något av det skummaste jag har sett...
Anyway, när vi kom hem kollade vi lite på tv sen somnade vi ganska fort! :)
Idag började vi 12.15, rätt skönt! Blev en väldigt lugn och skön morgon :) Kom he vid halv 18 idag och sen klockan 20 var det dags för min första telefon konferens med Mary Kay! hihi
Lägger också upp en bild på mina byxor som jag köpte i fredags, mysigaste ever!

Kommentarer
Postat av: Kira Aliyah Blanca

Hej, super bra blogg du har! Kom gärna till min blogg och säg vad du tycker eller följ mig på bloglovin så följer jag genast tillbaka om du har bloglovin :) Säg till när du följer mig :) <3

2011-03-30 @ 19:03:17
URL: http://kiraaliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0